понеділок, 24 серпня 2015 р.

З Днем Народження, моя маленька

Ну що ж, от і подорослішала ти ще на один рік. Набралась досвіду, прагнень змін та із новою силою розпочала наступний рік. Яким він буде дорога моя Україно, це залежить тільки від нас самих, від твоїх дітей - українців. Я завжди з гордістю кажу, що я Українка і після цих слів завжди на серці стає тепліше. В силу обставин, які склалися більшість свого часу я провожу за кордоном, та це не означає, що я перестаю тебе любити, моя Україно. Кожного дня я молюсь про те, щоб в нашій країні настав мир, щоб війна залишилась на сторінках історії і наші нащадки не зустрілись з нею віч-на-віч.  Україно, ти ще так молода і вже так зморена своєю долею. Я бажаю тобі, щоб у майбутньому ти встала із колін, ти випростувала свої крила і в гроні своїх друзів стала сильною опорою та справжнім лідером. Я хочу, щоб твоє небо завжди було осяяне зорями, а твоя земля була родючою. Хочу, щоб твої діти жили у злагоді, мирі та достатку, бо тільки тоді ти будеш щаслива. Бажаю тобі бути більш цілеспрямованою, не повертатися до зрадників, а йти вперед із новими бажаннями. Нехай твої мрії здійсняться, нехай твоя душа заспіває щирою українською піснею, нехай твій звук трембіт лунає від гір і до морів, від сходу і до заходу, нехай увесь світ почує, що моя маленька Україна живе і розквітає.


Слава Україні. Героям Слава.

Немає коментарів:

Дописати коментар