вівторок, 25 листопада 2014 р.

Віра і надія - іскорки життя..

Я хочу, щоб в кожного хоча б раз у житті спалахнуло щось таке неймовірне, таке справжнє, таке вічне і таке рідкісне..
Я хочу, щоб кожен з нас хоча б раз зумів полетіти у височінь і зміг продовжувати цей політ якомога довше… Я хочу, щоб кожен з нас навчився бачити красу, серед пустих сірих буднів у очах звичайних перехожих… Я хочу, щоб люди частіше посміхались, просто так.. тільки для того, щоб людина, яка йде поряд відчула частинку вашого тепла… Я хочу, щоб кожен з вас хоча б раз на день мав змогу обійняти дорогу вам людину, близького друга чи просто свою маму… Я хочу, щоб ви навчились цінувати цей момент, щоб навчились приймати те, що приготувала нам доля, якою важкою вона не була б, адже, якщо на вашому шляху постають якісь перешкоди, то знайте, що Бог не дозволив би поставити перед вами тих завдань з якими ви не могли б справитись..
Я хочу, щоб кожен знайшов свою віру….  віру в прекрасне, віру в кохання, віру у справжню дружбу, перевірену роками… я хочу, щоб кожного дня ви прокидаючись, розуміли наскільки щасливими є кожен з нас… У нас є близькі, рідні і ми можемо відчувати їх тепло, ми можемо бачити проміння сонця і відчувати краплі дощу на наших долонях…Ми можемо подорожувати, ми можемо творити мистецтво, ми можемо літати, адже у нас є всі можливості для цього… Коли Господь подарував вам життя, коли дав вам можливість насолоджуватись кожною його хвилиною то прошу вас використайте  цей шанс, не змарнуйте його …
Будьте добріші один до одного, любіть один одного, допомагайте, принесіть хоча б частинку радості кожному перехожому на вулиці просто посміхнувшись… Пам’ятайте про те, що ми маємо одне життя і  всього лиш один раз можемо його пройти.. і у нас не буде шансу для того, щоб виправитись чи прожити певні сторінки  по новому… Живіть з вірою, з правдою, з волею і прагненням до свободи… ніколи не забувайте про свої можливості зробити цей світ кращим… Це ж зовсім просто  бути щасливим, адже все залежить тільки від вас самих..


P.S. Кохайте і будьте коханими,

Вірте у добро і бережіть в собі людину..

Немає коментарів:

Дописати коментар